6 نمونه عملی از استفاده عالی از سیگنال های اعتماد
نوشته شده توسط : Mihayloo

AMarkets

آگاهی از برند شما شروع خوبی است ، اما برای تکمیل فروش کافی نیست. یک چالش اساسی در بازاریابی B2B یافتن راه هایی برای ایجاد اعتماد و اعتبار لازم برای تبدیل این موارد به خریداران است. یک مطالعه نشان داد که تقریباً 90 ٪ از افراد فقط از شخصی که به آنها اعتماد دارند خریداری می کنند.

متأسفانه ، قابل اعتماد بودن همیشه کافی نیست که به نظر مخاطب هدف شما قابل اعتماد باشد. به عنوان یک بازاریاب دیجیتال ، این وظیفه شماست که از سیگنال های اعتماد استفاده کنید تا به خریداران بالقوه اطلاع دهید که شما یک گزینه قانونی و معتبر هستید. در این مقاله ، ما توضیح خواهیم داد که سیگنال های اعتماد چیست و برخی از بهترین کاربردهای سیگنال های اعتماد را که امسال دیده ایم ، پوشش می دهد.

لینک های سریع

سیگنال های اعتماد چیست؟

سیگنال های اعتماد فقط چیزی هستند که به نظر می رسند - علائم ، آرم ها ، مارک ها و سایر عناصر که می توانند اعتبار یک برند را بهبود بخشند. در کنار تصاویر ساده ، یک سیگنال اعتماد نیز می تواند چیزی شبیه به توصیف مشتری باشد. نکته این است که یک سیگنال اعتماد باید باعث شود تا با برند شما راحت تر شود.

یک نمونه کلاسیک از یک سیگنال اعتماد ، نشان "Norton Safeed" است که اغلب در صفحات پرداخت قرار می گیرد. مصرف کنندگان به طور طبیعی تمایلی به وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری یا سایر داده های حساس به صورت آنلاین ندارند ، به طوری که این نشان مسیری طولانی را به سمت احساس امنیت می کند.

سیگنال های اعتماد چگونه کار می کنند؟

سیگنال های اعتماد با توسل به چیزی که بیننده از قبل به آن اعتماد دارد ، کار می کنند. نورتون یک برند مهم سایبری است که بیشتر کاربران اینترنت با آن آشنا هستند. با قرار دادن نشان خود در سایت شما ، مارک های B2B این فرصت را دارند که برخی از اعتبار خود را برای نیازهای خود "وام" بدهند.

بنابراین اثربخشی یک سیگنال اعتماد خاص به این بستگی دارد که بیننده به آنچه می بینند اعتماد کند. به عنوان مثال ، قرار دادن نقل قول از بررسی های کاربر در وب سایت شما می تواند مفید باشد ، اما بیشتر کاربران متوجه می شوند که به جای یک نمونه نماینده ، لیستی از برداشت های مثبت را مشاهده می کنند.

5 نوع مختلف از سیگنال اعتماد و نحوه استفاده از آنها

سیگنال های اعتماد می توانند اشکال مختلفی به خود اختصاص دهند. اعتماد به نفس یکی از مهمترین عناصر بازاریابی B2B است ، بنابراین درک انواع مختلف سیگنال های اعتماد و زمان استفاده از آنها بسیار مهم است. بیایید نگاهی به چند مثال بیندازیم.

1. پیوندهای رسانه های اجتماعی

افزودن پیوندهای و نمادهای رسانه های اجتماعی به سایت شما یک سیگنال اعتماد غالباً نادیده گرفته شده است که نمی توانید از آن استفاده کنید.

این را در نظر بگیرید: اگر در یک سایت کاملاً جدید هستید که قبلاً از آن بازدید نکرده اید ، و به دنبال خرید یک محصول یا خدمات هستید ، آیا می خواهید راه هایی برای تماس با شرکتی که از آن خریداری کرده اید تماس بگیرید؟

نمادها و نشان های رسانه های اجتماعی در سایت شما به بازدید کنندگان خود می گوید که شما سطح خاصی از شفافیت را حفظ می کنید ، و برای تماس با رسانه های اجتماعی باز هستید. افزودن پیوندهای اجتماعی به سایت شما به مشتریان آینده نگر کمک می کند تا درک کنند:

  • اگر در رسانه های اجتماعی پشتیبانی می کنید و بهترین راه برای تماس با شما است.
  • اگر به طور مرتب با حضور اجتماعی محکم منتشر می کنید - آنها می خواهند بدانند که پس از خرید ، به هوای نازک ناپدید نخواهید شد.
  • اگر نظر منفی دارید و چگونه به آنها پاسخ می دهید. اشکالی ندارد که نظرات منفی داشته باشید تا زمانی که به روشی متفکرانه خطاب شوند.

هرچه پیروان بیشتری در یک بستر رسانه های اجتماعی داشته باشید ، با اعتبار بیشتری ظاهر می شوید. مارک هایی که فقط تعداد معدودی از پیروان دارند ، بازدید کنندگان را مشکوک می کنند. در عین حال ، پیروان به تنهایی کافی نیستند - شما باید تعامل فعال ایجاد کنید تا افراد بتوانند شما را با مخاطب واقعی ارتباط برقرار کنند.

2. طراحی وب سایت حرفه ای

این ممکن است به اندازه یک نشان تأیید شده آشکار نباشد ، اما طراحی وب قوی هنوز مسیری طولانی را طی می کند. یک وب سایت حرفه ای به بازدید کنندگان نشان می دهد که تجارت و تصویر خود را جدی می گیرید.

oktopost trust signals

به این روش فکر کنید: آیا اطمینان دارید که وارد شماره کارت اعتباری خود در وب سایتی شوید که به نظر می رسد در سال 2010 ساخته شده است؟اطمینان حاصل کنید که سایت شما سریع ، تمیز و واضح است. این به شما کمک می کند تا بسیار ساده تر از هر چیز دیگری از بازدید کنندگان خود اعتماد کنید.

3. گواهینامه های SSL و محافظت از داده ها

همچنین ، اطمینان از اینکه وب سایت شما دارای گواهی SSL است ، راهی عالی برای نشان دادن مشتریان بالقوه است که هرگونه اطلاعاتی که به شما ارائه می دهد امن است. شما می توانید این مورد را در اکثر وب سایت های موجود در نوار آدرس مشاهده کنید ، که در صورت داشتن گواهی SSL ، اکنون حاوی قفل کوچکی است. SSL یا لایه سوکت ایمن ، وقتی سرورها تأیید می کنند که شما کسانی هستید که می گویید هستید.

ssl certificate secured trust signal

سایت هایی با گواهی SSL دارای آدرس هستند که به جای HTTP با HTTPS شروع می شود. اگر آنها بدانند که شما در مورد محافظت از داده ها دقت خود را انجام می دهید ، اعتماد مشتری بسیار ساده تر خواهد بود.

4- نشان برای سیگنال های اعتماد

اعتباربخشی BBB (دفتر بهتر تجارت)

Better Business Bureau یکی از شناخته شده ترین گواهینامه ها برای مشاغل در ایالات متحده است. قرار دادن یک نشان BBB در وب سایت خود نشان می دهد که از یک منبع خنثی حمایت می کنید. البته اگر بتوانید رتبه A+ را نمایش دهید ، حتی بهتر است.

نشان های اعتماد دیجیتال

برخی از سایت ها وجود دارند که در بررسی و تأیید شرکت ها تخصص دارند. آنها به طور معمول برای کمک به محافظت از خریداران در برابر سایتهای ناامن و غیرقابل اعتماد ، بررسی هایی را ارائه می دهند. غالباً ، آنها شرکت هایی را با انواع مختلفی از جوایز مختلف در چندین دسته ارائه می دهند ، که می توانید در سایت خود نیز نمایش دهید.

Capterra trust signals

اگر وسیله ای برای خرید در وب سایت خود دارید ، این عنصری است که از ابتدا به مشتریان کمک می کند تا به شما اعتماد کنند. از این گذشته ، هیچ چیز قابل اعتماد تر از دانستن اینکه افراد دیگر به شما اعتماد کرده اند و تجربه مثبتی در انجام این کار دارند.

5- توصیفات و بررسی ها

در تمام مراحل چرخه خرید ، چه در B2B یا B2C ، چشم انداز به دنبال سیگنال های اعتماد خواهد بود تا اطمینان حاصل کند که آنها تصمیم درستی می گیرند. بررسی ها و توصیفات سیگنال های اعتماد زیادی برای مشتریان آینده نگر هستند.

در دنیای B2B ، این به طور معمول به چند عنصر مختلف در سایت شما ترجمه می شود:

  • آرم شرکتهایی که با آنها کار کرده اید
  • نقل قول ها و داستان های توصیف شده
  • مطالعات موردی با مشتریان جانشین شما

این توصیفات می تواند به شما کمک کند تا صدای روشنی را برای راه حل ارائه دهید و به چشم انداز شما کمک کند تا با مشتری مورد نظر خود شناسایی شود.

6 نمونه از استفاده عالی از سیگنال های اعتماد

1. Oktopost

oktopost trust signal testimonial

بیایید با Oktopost ، یک سکوی مدیریت رسانه های اجتماعی SAAS که برای شرکت های B2B ساخته شده است ، شروع کنیم. این سایت از ابتدا نمادهای Trust Healthy Trust را گرد هم می آورد ، با آرم هایی از مشتریانی که با این سکو موفقیت پیدا کرده اند و توصیفات در سراسر سایت است.

آنچه که مطالعه موردی اوکتوپوست را قدرتمندتر می کند ، تمرکز آن روی شماره های خام است. این مشتری فقط بهتر عمل نکرد - آنها توانستند 300 ٪ افزایش ترافیک را ایجاد کنند. این آمار به ویژه سیگنال های اعتماد قدرتمند است ، زیرا آنها مشتری شما را تعجب می کنند ، "چه کاری می توانم با 300 ٪ ترافیک بیشتر انجام دهم؟"

2. Cultureamp

culture amp trust signals

صفحه فرود CultureAmp نشان می دهد که تیم آنها به چه میزان اعتماد دارد. مشتریان برتر آنها به طور مستقیم در زیر برابر قرار می گیرند ، حتی بالاتر از عناصر اصلی مانند توصیفات ، مقایسه محصول و بیانیه ماموریت. آنها می دانند که بازدید کنندگان اگر بدانند که CultureAmp قبلاً توسط برخی از بزرگترین مارک هایی که می شناسند معتبر بوده است ، احساس راحتی می کنند.

3. حقوق و دستمزد QuickBooks

quickbooks trust signal

Payroll QuickBooks نمونه ای عالی دیگر از یک تجارت است که مستقیماً به آن اعتماد می کند. به محض مراجعه به سایت آنها ، سه واقعیت مهم را مشاهده می کنید:

  1. می توانید حقوق و دستمزد را در پنج دقیقه یا کمتر اجرا کنید
  2. Payroll QuickBooks در بیش از 500 بررسی نمره متوسط 4. 5 از 5 در Capterra دارد
  3. 1. 4 میلیون مشاغل در حال حاضر از حقوق و دستمزد QuickBooks استفاده می کنند

هر یک از این موارد نقش مهمی در پرداختن به نگرانی های کاربر و راحت تر کردن آنها با خدمات دارند.

4- زینئون

zineone

جوایز می توانند در هنگام استفاده صحیح از سیگنال های اعتماد عالی باشند. Zineone در سه منطقه مختلف جوایزی از گارتنر دریافت کرد که هر یک از آنها مربوط به خدماتی است که ارائه می دهند. حتماً هرگونه شناختی را که منعکس کننده ارزش شما برای مشتریان است ، برجسته کنید.

5. Techd

techd trust signal

به همین ترتیب ، این صفحه اصلی از TechD شامل یک گره ظریف به همکاری شرکت با IBM است. مانند یک جایزه از گارتنر ، این نکته بسیار خوبی است که در صفحه اصلی یا صفحه فرود شما ذکر می شود. همکاری با یک شرکت بزرگتر و مشهورتر یکی از بهترین راهها برای افزایش اعتبار شخصی شماست.

6. شرکت عملیات

operations inc

به جای یک جایزه یا مشارکت ، صفحه اصلی شرکت Operations با اعلام بیستمین سالگرد این شرکت ارائه می شود. ماندن در تجارت به مدت 20 سال نشانه روشنی است که تیم می داند چه کاری انجام می دهد و می تواند به مشتریان تخصص واقعی در این زمینه ارائه دهد.

افکار نهایی

اعتماد یکی از اساسی ترین عناصر بازاریابی B2B است ، اما توافق بسیار کمی در مورد چگونگی تولید آن وجود دارد. ما توصیه می کنیم وب سایت ، پروفایل رسانه های اجتماعی و ایمیل های خود را با سیگنال های اعتماد زیادی برای مخاطبان خود انتخاب کنید.

با این حال ، یکی از ساده ترین راه های اعتماد به نفس مخاطبان خود این است که کسی را که می داند برای شما تضمین کند ، بدست آورید. این می تواند برای مارک های ارسال شده از حساب های شرکت ها در رسانه های اجتماعی و یافتن موفقیت های کمی دشوار باشد.

بارها و بارها می بینیم که مردم می خواهند با سایر افراد در رسانه های اجتماعی تعامل داشته باشند - نه مارک ها.

بنابراین چگونه می توانید پیام برند خود را در مقابل افرادی که به آن پیام اعتماد خواهند کرد ، دریافت کنید؟وکالت کارمندان راه است. با وکالت کارمندان ، کارمندان شما می توانند محتوای شرکت شما را به اشتراک بگذارند ، در شبکه های شخصی خودشان ضربه بزنند و اساساً شما را به شبکه خود توصیه می کنند. با استفاده از سیگنال های اعتماد در سایت و کانال های اجتماعی خود ، و ترکیب آن با توصیه های کارمندان خود ، اعتماد به نام تجاری شما ساده ترین کاری است که در تمام طول روز انجام می دهد.

فعالیت های نشر اجتماعی خود را ساده کنید

بیاموزید که چگونه Oktopost به تیم زرنگ و دانا شما کمک می کند ، برنامه ریزی کنید ، اولویت بندی کنید و یک استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی محکم با بصری ترین ابزارها رشد دهید.




:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: